Balansert Hverdag

Ny uke

Posted on: 26. september 2011

Mandag igjen.

Første gjøremål i dag var å koke kaffe og serevere husets nybakte 18 åring.

Planen var å ordne barn på skolen, ta en treningsøkt og deretter dra på jobb.MEN minstemann var ikke i slaget i dag og derfor er jeg hjemme med ham i dag.Da blir det forhåpentligvis tid til en økt på treningsstudio i kveld.

KKmila nærmer seg og kjenner jeg gruer meg litt ,men gelder meg også.Har fått med meg flere så da er jeg ikke alene:) Ville jo ikke vært det uansett da det er snart 2500 påmeldte.Men hyggelig å ha med kjente.

Fikk mail for et par dager siden og vet jeg har sikret meg en goodiebag:) Jippi

Målet mitt blir ikke å være lynkjapp gjennom løypa, men å komme i mål og helst ha jogget hele veien uten stans.For meg er det stort nok.

Noen flere her som skal på KKmila?

Meld deg på : www.kk.no

1 Response to "Ny uke"

Lykke til med kk-mila 🙂 Fint å ha et mål med treningen 🙂

Legg igjen en kommentar

september 2011
M T W T F S S
« Aug   Jan »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Arkivet

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Bli med 4 andre følgere

Antall besøk fra 01.02.2011

Bloggurat
