Balansert Hverdag

Snakk om opphold

Posted on: 4. september 2011

«Trollet» i Hunderfossen familiepark

Image via Wikipedia

Må nesten le når jeg ser hva siste innlegg heter.Nå er det altså Høst, ikke lenger sommer.Dvs altfor lenge siden jeg tok tid til å skrive her.

Har ikke slutta å tenke trim og vettugt kosthold.Men har hatt en travel sommer.Og ikke har jeg klart å følge opp trim og kost slik jeg burde i sommer.Men nå er jeg godt igang igjen.

Forrige uke ble det 4 økter trening, og denne uka 5.Da jelder det å fortsette i den banen.Blir vel uker der det ikke nytter å få til så mange,men da får man håpe på god eøkter når man kan.Skummelt å skrive slik på en blogg.Men på en annen side.Da må jeg bare 😉 og for all del husk jeg er en amatør og langt fra godt trent (les enda).

 

I dag har det vært trim på Hunderfossen ved å gå etter minsten der hvor han ville gå.Opp og ned bakker 🙂 Det hadde jeg godt av , for i går kveld ble det skikkelig lørdagskveld med både litt smågodt og brus.

Hvordan går det med dere som leser denne bloggen? om det er igjen noen nå som jeg har hatt så lang pause da:)

Legg igjen en kommentar

september 2011
M T W T F S S
« Aug   Jan »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Arkivet

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Bli med 4 andre følgere

Antall besøk fra 01.02.2011

Bloggurat
