Balansert Hverdag

Fredag igjen

Posted on: 1. juli 2011

Stille morgen på kontoret , men snart begynner vel telefonen å kime.Telefonvakt i dag.

Hardt å stå opp tidlig kjente jeg, men godt når man kommer i sving.Et stort glass vann og deretter en runde på badet gjør underverker.En enkel men fornuftig frokost og deretter landet på jobben og føle at man er godt igang.

Kjøpte meg en ny termokopp på treningsstudio i forgårs fra MXDC SPORT.Kjempegod å holde og drikke av.Må ha litt kaffe eller te når man sitter tlf.vakt. Ikke ofte jeg blogger på jobb, men på en stille vakt kan det la seg gjøre litt innimellom samtaler.Hukser det var uvant å jobbe he ri starten.Var vant med en hektisk sykehjemsavdeling der du småjogget deg gjennom dagen.Så kom jeg hit hvor du kan ha dager hvor det skjer lite, og noen dager det er travelt.Det var uvant å skulle tenke at man er på jobb fordi man er tilgjengelig.

Men en ting er sikkert at når man går ifra en fysisk aktiv jobb og til en mer stillesittende jobb så kommer kiloene snikende om man ikke følger med. Det fikk jeg merke.Nesten 20 kilo opp på et par år. Men nå er halvparten og vel så det borte takket vettugt kosthold og litt trim.Ikke rare endringer som skal til og det beste er at ved riktig mat så trenegr man ikke være sulten om man skal ned i vekt.

Fant en fin blogg i dag: http://lchf-bloggen.blogspot.com/  Besøk den du også:)

Ønsker alle en god helg.Jegskal ha hvilend e nattevakti helgen.Bytta helg da jeg skal i bryllup neste helg.Gleder meg.

1 Response to "Fredag igjen"

Flink du er, stå på :

God helg

Legg igjen en kommentar

juli 2011
M T W T F S S
« Jun   Aug »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Arkivet

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Bli med 4 andre følgere

Antall besøk fra 01.02.2011

Bloggurat
