Balansert Hverdag

Trimmen unnagjort,nå nyte søndagen

Posted on: 19. juni 2011

 

Deilig å slenge seg nedpå og innta en shake.Nyte resten av søndagen og fri etter at trimmen er unnagjort.

Tok en tur i  treningsstudio med datteren.Ikke helt i form i dag kjenner jeg,men fikk da tatt 20 min løp på tredemølla og 20 min styrke.Forkjølelse og lite nattesøvn satte spor på tempo,men det får stå sin prøve.Jeg er da ingen idrettsutøver,bare en helt vanlig mamma som prøver å  holde meg bittelitt i form. Og jeg tror jeg ble sliten nok.Sto ved bilen og kunne ikke skjønne hvorfor den ike åpnet seg når jeg hadde trykket på «åpne»knappen.Da kom det fra datteren min-Mamma du står ved feil bil !

Kjære vene ,ikke min skyld at det var en kopi av bilen min der vel;) datteren døde nesten av skam.Dumme mamma. Like greit at jeg ikke skal på jobb i dag kanskje.

Legg igjen en kommentar

juni 2011
M T W T F S S
« May   Jul »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Arkivet

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Bli med 4 andre følgere

Antall besøk fra 01.02.2011

Bloggurat
