Balansert Hverdag

Morgenstund med Sol

Posted on: 5. juni 2011

The steam paddler «Skibladner» at Moelv pier, ...

Image via Wikipedia

Slapper av ved pc`n før resten av heimen våkner til liv.Kom nettopp hjem fra nattevakt.Dvs hvilende nattevakt,men da det var første natten jeg skulle sove der så ble søvnen litt oppdelt kan du si.Var litt skuffet over mangel på sol da jeg sto opp ,men da jeg kom ut av tunnelen ved Moelv var det plutselig sol allikevel.

For en helg med tanke på været.Nydelig.Nesten synd å skulle starte nattevaktsjobben når det er slik ute.Men ettersom jeg nå skal ha hvilende så har jeg hele dagen til rådighet allikevel. I går halvsov jeg i skyggen på verandaen i flere timer.Fikk bare 1,5 time i senga før det braket løs i heimen. Når en 6 åring får besøk av enn annen 6 åring da blir det ikke helt stille.Og ute startet mannen gressklipperen for sikkerhets skyld.Glad jeg har kunnet sove i natt ja.

Tror jeg skal lure meg nedpå sofaen noen minutter og deretter satse på en lang dag ute i sola.Lade opp.Blir vel en tur på Espern og bittelitt trim i dag også.Må jo få klippet i motivasjonskortet mitt så jeg kan delta i konkurranse om blandt annet gratis trening og personlig trener. Det hadde vært noe det.

Ønsker DEG en avslappet og solrik søndag.

Legg igjen en kommentar

juni 2011
M T W T F S S
« May   Jul »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Arkivet

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Bli med 4 andre følgere

Antall besøk fra 01.02.2011

Bloggurat
