Balansert Hverdag

5,4 km i pausa

Posted on: 26. mai 2011

Bubba Gump (2)

Image by Daniel Bonatto via Flickr

Ble ei grei pause på jobben i dag:) løp intervall 5,4 km.Ikke rare greiene for de godt trente men en seier for meg.Men nå blir det en konurranse med meg selv om å løpe 5 km på kortere og kortere tid.Altså Run Lady, Run!!

Føltes helt greit å sitte rolig på kontorstolen en stund etterpå 😉 Og det smakte fortreffelig med en Tropisk shake, som ga påfyll av energi.

I ettermiddag føltes det nesten rart å ikke skulle stresse med hjemmeeksamen.Tok meg en rusletur til Jannicke og drakk kaffe:) søren meg greit med fri altså. Bruke tid på venner og familie, og ikke minst huset.

Men det som heter husarbeid det løper ikke noe sted så det tar vi mer av i morgen for nå skal jeg snart legge meg.Greit å være uthvilt om morgenen.Blir en lang dag i morgen med foredrag på flyktningmottaket i Moelv og deretter tilbake på kontoret.Lørdag skal jeg ha dagvakt på min nye ekstrajobb.Et rehabiliteringssenter.Blir spennende å hilse på kollegaer.Fant ut etter å ha søkt på jobben at jeg møter igjen en kollega fra sykehjemmet jeg jobbet på før. Det blir koselig:)

Ønsker dere en god natt alle sammen:)

1 Response to "5,4 km i pausa"

SV: Ja den er helt nydelig ❤ Håper du har hatt en fin nattevakt ❤

Legg igjen en kommentar

mai 2011
M T W T F S S
« Apr   Jun »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Arkivet

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Bli med 4 andre følgere

Antall besøk fra 01.02.2011

Bloggurat
