Balansert Hverdag

Eksamen og trening

Posted on: 19. mai 2011

Homework

Er i full gang med eksamensuka og skriver oppgave.Kjenner nervene styrer litt med meg .Er redd for å ikke klare oppgaven godt nok.Drømte at jeg fikk karakteren F:) hehe.Jippi.

I dag måtte jeg at en pause etter tre timer med skrivearbeid og dra på treningsstudio.Har begynt å løpe litt mer nå.Kjennes i beina at dette er jeg ikke vant med,men det går bedre og bedre for hver gang.Nå mangler jeg bare en god I-pod så jeg kan lytte til musikk imens jeg løper.

Har hatt besøk av to venninner i ettermiddag.De ene har nettopp kjøpt seg en bitteliten hund og den måtte jo vises frem kan du skjønne:) Blir nok barn nr 2 for henne tenker jeg.

Nå skal jeg sette meg å lese litt .Om noe helt annet en eksamensoppgaven.Full fart igjen i morgen.

4 kommentar to "Eksamen og trening"

Du er veldig flink som tar deg tid til å trene. Lykke til med treningen! 🙂

Du er veldig flink som tar deg tid til å trene. Lykke til med treningen! 🙂

Lykke til med eksamen, mente jeg 🙂

Lykke til. Jeg har eksamen til fredag. sukk!

SV: Ja dette er svaret på sann glede 🙂

Legg igjen en kommentar

mai 2011
M T W T F S S
« Apr   Jun »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Arkivet

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Bli med 4 andre følgere

Antall besøk fra 01.02.2011

Bloggurat
