Balansert Hverdag

Mat som metter

Posted on: 11. april 2011

 -Jeg ble ikke mett, skulle gjerne hatt en større porsjon.Om du ofte tenker slik etter måltider kan det hende du spiser feil mat.Du tenker på kalorier og teller , men det hjelper lite om du spiser mat som øker sultfølelsen eller ikke metter over tid.

Legger inn en link til noen fornufige råd på I form sin nettside.http://iform.nu/kosthold/sunn-vekt/spis-deg-mett-for-farre-kalorier

Tilfører du kroppen mat som metter over tid vil du kunne tilføre kroppen mindre kalorier totalt og enda føle deg god og mett.

En god porsjon havregrøt med nøtter vil gjøre deg mett over lengre tid , en den til tider kjedelige brødskiva.Erstatt noen av havregryna med nøtter (usaltet)og  få tilført sunt fett.Kroppen  trenger det så lenge du ikke overdriver.

Advertisements

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s

april 2011
M T W T F S S
« Mar   May »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Arkivet

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Bli med 4 andre følgere

Antall besøk fra 01.02.2011

Bloggurat
%d bloggers like this: