Balansert Hverdag

Hvordan startet du din dag?

Posted on: 8. april 2011

You are the sunshine of my life...

Image by Parvin ♣( OFF for a while ) via Flickr

Rart hva man legger merke til når man er ute å kjører bil. Måtte ut å kjøre eldstemann til skolen i dag.Det er vakker sol og god temperatur ute.Altså en fin morgen syntes jeg,selv om jeg hadde stressa noe for å få alle fire unger avsted til riktig tid.

På vei hjem la jeg merke til flere somvar ute med hundene sine.Hundene hadde vel et nødvendig ærend.

Den ene sto sammenkrøpet og var tydeligvis kald,og så rimelig nyoppstått ut på håret, Den lille hundne satt sammenkrøpet og prøvde gjøre sitt ærened i veikanten stakkar.De andre sto der med ei bikkje som dro noe vanvittig, samtidig som hun holdt styr på sigaretten i andre hånden og telefonen ved øret.Hehe, så ikke ut som en god start egentlig. Røyken sto ut av kjeften hennes imens hun prata i tlf og prøvde dra bikkja mot seg.

Jeg tenkte hva skulle vært anderledes for at det skulle sett ut som en god start?Vel,i mine øyne ville det vært -røyken og telefonen.Da kunne eieren gått en rask og god tur med bikkja,og ikke omvendt.I tillegg hadde hun fått frisk luft og mosjon på morgenkvisten. Et syn som for meg ville bety en hyggelig og god morgentur med hunden, istedenfor en irriterende og slitsom bare-må-gjøre tur før jobb 🙂

Jeg følte plutselig at jeg hadde en god start.En god frokost som dekker mine behov for næring og vitaminer, ut i sola en tur og deretter kjøre unger.Nå skal jeg på jobb og skal blandt annet danse zumba med kvinnene på asylmottaket:)

Hvordan startet du din dag, og hvordan ønsker du at dagene skal starte?

1 Response to "Hvordan startet du din dag?"

Her startet dagen med å gi ungene mat og sette en brøddeig. (fullkorn). Rydde litt og høre på p4 og nå skal jeg steke brødet og kose meg i solen på verandaen med nybakt deilig brød:-)

ha en flott dag og helg, min venn;-)

Legg igjen en kommentar

april 2011
M T W T F S S
« Mar   May »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Arkivet

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Bli med 4 andre følgere

Antall besøk fra 01.02.2011

Bloggurat
