Balansert Hverdag

Hospitering og Gåtur

Posted on: 30. mars 2011

swoosh

Image via Wikipedia

I dag har jeg hospitert på gyn/føde avdelingen.Mange flotte mennesker somjobber der og gjorde det de kunne for at jeg skulle få delta på mest mulig.Løp litt mellom gyn.pol og gyn.sengepost.Ble da litt å holde på med og mye lærerikt.Greit å bli litt oppdatert i forhold til min daglige jobb.

I ettermiddag ble det en god gåtur, med trøkk i:) Gikk tur sammen med en bekjent og kunde.Måtte gå en tur for å hente påfyll av varer.Fikk prøvd de nye løpeskoene fra Nike utendørs og de funker fint til skikkelige gåturer.Kjekt med gode sko.

Nå må jeg finne senga skal jeg være folk til jeg inntar nok en dag med hospitering.Ha en god natt alle sammen.

Legg igjen en kommentar

mars 2011
M T W T F S S
« Feb   Apr »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Arkivet

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Bli med 4 andre følgere

Antall besøk fra 01.02.2011

Bloggurat
