Balansert Hverdag

Ikke hopp og sprett i dag nei

Posted on: 15. mars 2011

portrait of a dentist and patient

Image by George Eastman House via Flickr

Sitter her med en kaldt klut på venstre kinn og ser ut som gubben har vært over middels irritert.

Sannheten er at jeg har værthos tannlegen og operert ut en betennelseskul i kjeven. Godt å få det unna.Trodde inngrepet skulle gjøre vondt ,men han var kjempeflink.

Men det er kanskje nå artighetene starter ,når bedøvelsen forsvinner:) Blir ikke noen tur på Espern i dag.Tror hopp og sprett kan vente en dag.

Bakte meg knekkebrød igjen i dag, som jeg ikke skal spise av på en dag eller to:)

Jeg sa til venninna mi at de er så grove at man ikke får vise oppskrifta på nrk.De funker utrolig bra.

Sleng sammen havrekli,sanmalt spelt, solsikkekjerner og linfrø.Hvor mye av hva er opp til din egen smak.Tilsett litt olivenolje og vann.Nada gjær og salt.

Bre det utover en bakeplate.Stek 10 min på 160 grader.Ta ut og del opp i passe store biter, sett på steking i 30 min.Til slutt skal de stå på ovnen og tørke i ca 10min.

Jeg spiser det nesten som snacks.Kjempegodt.

Legg igjen en kommentar

mars 2011
M T W T F S S
« Feb   Apr »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Arkivet

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Bli med 4 andre følgere

Antall besøk fra 01.02.2011

Bloggurat
