Balansert Hverdag

Kjenner dagens trening i skuldre og nakke..

Posted on: 7. mars 2011

 

Ja det kjennes ,men allikevel må jeg si det var verdt det.En god treningsøkt på 1 1/2 time gjorde godt.En deilig start på uka.

Tok en 30minutters body step og deretter 60 min FunctionalMoves. Målet for uken er å få trent minimum3 ganger.Lite sikkert i noenes ører,men klarer jeg 3-4ganger denne uka er jeg fornøyd.Tror ikke nakken går med på stort mer heller.

Kjenner virkelig hvor mye balanse jeg har tapt det siste året.Hjelpe meg.Det var liksom min stolthet det.Sterke magemuskler og god balanse.Hehe, tro jeg var den mest ustø av alle i dag. Jaja,vi er underveis.

Vært på wlc kurset og møtt alle de hyggelige deltakerne der.De er så flinke så det er en fryd.Må skjerpe meg jeg også for å nå ønskemålet til sommeren.

Nå er det å slappe litt av før sengetid.Må vel også ordne litt utstyr til frøken 17 som skal på skidag i morgen.Det er ikke ofte så litt hjelp er sikkert greit:)

Ha en fin kveld

Legg igjen en kommentar

mars 2011
M T W T F S S
« Feb   Apr »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Arkivet

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Bli med 4 andre følgere

Antall besøk fra 01.02.2011

Bloggurat
