Balansert Hverdag

Sol og fastelaven

Posted on: 6. mars 2011

Da er bollene til heving også her i huset. Lurer på hvor mange boller det ca blir laget i Norge i dag.

Nå skal jeg koke meg kaffe og innta verandaen en stund.5 mila får jeg vel full info om da gubben sitter limt i sofaen.

I dag har jeg og markus Vært ute og lekt oss litt i snøen.Laget utforløype til akebrettet og en isløype til brusflasker:) hehe.Ja faktisk.Du leser riktig.Fava.no har mange fine shuffleboooks, blandt annet aktivitetskortene.Der finner du mange gode tips til aktiviteter både sommerstid og vinter.

Løypa ble laget enkelt ved å bruke spade som måkte en løype i slalom nedover bakken.Etterpå sprøyta vi vann på for at den skal bli hard.Skal legge platsflasker i fryseren med vann på slik at de blir tunge og får fart.Voila så kan vi konkurrere om hvem sin flaske som kjører fortest ned.Vi laget et hopp nederst vi da for å få en piff på slutten:)

Fikk måkt opp vei til klesstativet i dag også,og hengt ut litt stor klesvask.Sengetøy tar så stor plass når det skal henge til tørk inne,og når jeg endelig kan benytte «vårværet» til klestørk da slår jeg til.

Snart kommer det besøk.Min bror med familie.Blir kos å hilse på igjen.Minsten ser frem til besøk av søskenbarnet sitt.

Vil du ta en nærmere titt på fava sine SHUFFLEBOOKS så se på www.fava.no

Stikkord:

Legg igjen en kommentar

mars 2011
M T W T F S S
« Feb   Apr »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Arkivet

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Bli med 4 andre følgere

Antall besøk fra 01.02.2011

Bloggurat
