Balansert Hverdag

Lørdag,Sol og 5 +

Posted on: 5. mars 2011

Bare må ut på ski en tur i dag. En liten tur i nærområdet.

Minsten har ventet på det siden k.08.00 i dag så nå må gubben snart bli klar;)

Vi har i «ventetiden» spilt ludo der minstemann vant såklart.Mumle mumle..jeg vinner aldri. På tv er det visst fortsatt VM men må innrømme jeg ikke er så opptatt av det.Gøy at de norske gjør det bra,men det hjelper ikke meg om jeg sitter limt i sofaen og ser på.Må ut og gjøre noe fysisk selv.

Hva skal du bruke formiddagen på?

Nei nå skal jeg innta utebuksa og se hva vi finner på i sola:)Kos dere i dag.

4 kommentar to "Lørdag,Sol og 5 +"

Høres ut som en fin lørdag det 🙂 Her er det ikke snø, som vanlig, så heller ikke noe ski, kakao og kvikk lunch, savner det. Ikke noe VM på tv, bare fotball. Må si jeg egentlig savner Norge litt.

Sv/ Tusen takk 😀
Det har jeg ikke engang fått med meg jeg! 😮 Nå må jeg inn på vg.no en tur tror jeg, så morsomt da med litt variasjon, så lenge det er norskt hehe.

Kan tro det var stas for seksåringen å ut å prøve seg litt selv, høres ut som en fin lørdagsformiddag ^^

Nydelig vårvær i dag ❤

SV: Nei det skyldes ikke åra 😛 Jeg er veldig enig. Det er mye som ikke er fint i motebildet. Jeg blåser i hva ekspertene sier, men er mer redd for at butikkene slutter å selge eksempelvis tights.. Det er krise. Jeg bruker det jo støtt 🙂

Høres ut som en bra plan for dagen! Vært nydelig vær ute idag.
Har vært ute på en liten tur på vei til butikken idag,ellers så ahr jeg ikke gjort noe særlig sporty.:)

Legg igjen en kommentar

mars 2011
M T W T F S S
« Feb   Apr »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Arkivet

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Bli med 4 andre følgere

Antall besøk fra 01.02.2011

Bloggurat
