Balansert Hverdag

Ha en strålende fin dag

Posted on: 28. februar 2011

Blackboard Inc.

Image via Wikipedia

Ønsker dere alle en strålende fin dag.

Sitter med en god kopp te og forbereder meg på jobb.Godt å ha noen minutter alenetid før man kaster seg i bilen om morgenen.Skal være på Kirkenær et par dager og ha undervisning til 10.Trinn .Det ser jeg frem til.Alltid hyggelig å besøke skolene og møte elever.Blir besøk hos svigerforeldrene mine også når jeg først er på Kirkenær.

Har du nettopp tatt ferie eller starter du opp igjen attpå feien i dag?Ser noen av de som har hatt ferie gruer seg for å begynne på jobb igjen i dag.Da tenker jeg det var like greit å ikke ha vinterferie.

Men for all del, en avslappenede ferie på et fint hotell hadde vært helt greit.

Prøvde meg på en konkurranse i sted om å vinne sydentur via Star Tour.

Prøv du også 🙂
Ha en fin dag.

2 kommentar to "Ha en strålende fin dag"

SV: Det var fantstisk godt ja. Og sikkert veldig bra for meg =)
Hvordan gikk det med den nye klassen ?

SV: Er det ikke de dagene som er best ? når folk er engasjerte? Mener å huske at det var de timene som jeg husker best fra skolen.

Legg igjen en kommentar

februar 2011
M T W T F S S
« Jan   Mar »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28  

Arkivet

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Bli med 4 andre følgere

Antall besøk fra 01.02.2011

Bloggurat
