Balansert Hverdag

Klar for nye muligheter

Posted on: 14. februar 2011

Nice Day

Image by yozz! via Flickr

Mandag igjen og nye muligheter og utfordringer står for tur.

Blir en del skrivearbeid i dag. Bestilling av varer og scanning av nye kunder.Men først noen timer på jobben, og møte med gravide.

Seminaret i går ga mange innspill. Dro derifra med godt humør og glede over å se hvor gode resultater  mange har oppnådd. Alltid godt å se at andre mennesker når sine mål i livet og har det bra.

Skal kjøpe meg en ny skrivebok i dag som jeg skal kalle drømmeboken:) Der skal alle de ting jeg vil oppnå og ønsker meg stå. Og jeg har tenkt å nå det meste av det. Hvordan vi er innstilt til tingene rundt oss har mye å si for resultatet.Går mann inn i et møte med ukjente ,med en negativ innstilling kan gjerne det negative slå ut i full blomst.Gir man muligheten en sjanse og påkoster seg et smil og en positiv innstilling blir det meste lettere å få til.

Men tro nå ikke at jeg alltid smiler, hehe.Neida,men jeg prøver å se det positive og gjøre best mulig ut av de muligheter jeg har.

Ønsker dere alle en god mandag og en koselig valentinsdag.Ingen som kjøper noe til deg uansett sier du? Gjør noe positivt for en person selv og se hvordan resultatet blir.Behover ikke være store greia.Mannen her skal få ny nøkkelring,hehe.Og ellers gjør et smil mye for mange der ute.

God mandag

Stikkord:

1 Response to "Klar for nye muligheter"

SV: Ble en rlig og stille kveld i hjemmet med god mat og gode viner;) Veldigdeilig i grunn

Legg igjen en kommentar

februar 2011
M T W T F S S
« Jan   Mar »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28  

Arkivet

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Bli med 4 andre følgere

Antall besøk fra 01.02.2011

Bloggurat
