Balansert Hverdag

Starte dagen med rak rygg

Posted on: 11. februar 2011

Tea (1)

Image via Wikipedia

God morgen alle sammen:) Har du hatt en god natts søvn?

Det har jeg.Sovet som en stein frem til vinden vekket meg kl05.00.

Vinden har det travelt på Furnes i dag. Tror kanskje jeg blir «tatt av vinden» når jeg er på vei oppover mot Gåsbu senere på dagen.

 En vitaminrik shake/smoothie og en god kopp grønn te til frokost gjorde underverker.

VÅKEN! Det betyr mye å kjenne at man har energi når dagen starter.Altfor ofte er vi trøtte og krumrygget ide`man farer ut ytterdøra på vei til jobb/skole.Ikke mye balanserthverdag da nei.Men er vi våkne og opplagte så blir dagen mye bedre.

Ble heldigvis ferdig med skoleoppgaven som skulle leveres inn i går også.Først ble jeg aldri ferdig til å sette meg ned , men gikk fort unna når jeg startet.Ikke alltid like enkelt å vite hva man skal skrive i en samlingslogg.

Neste oppgave blir litteraturlogg.Det er spennende å tolke andres tekst og teorier opp mot egen veiledning. Men først må jeg vel velge meg litteratur/artikkel:) Burde vel starte med eksamensoppgaven snart også.

Men først jobbdag og fredag samen med en god  kollega fra Fredrikstad som er på vei til Hamar i skrivende stund.

Senere i dag  blir det Espern og TRIM.Har trent alt for lite denne uka.Men noen ganger er det bare altfor mye å gjøre. 

Får nok gjøre en skikkelig innsats i kveld og muligens litt zumba i morgen.Hvordan har det gå med deg denne uka?

Ha en strålende flott Fredag og husk å smil 🙂

Stikkord:

Legg igjen en kommentar

februar 2011
M T W T F S S
« Jan   Mar »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28  

Arkivet

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Bli med 4 andre følgere

Antall besøk fra 01.02.2011

Bloggurat
