Balansert Hverdag

Sol og helg

Posted on: 4. februar 2011

Fantastisk med strålende sol på en fredag ettermiddag.Kjenner skuldrene bare daler litt ned her.Litt trim på Espern med frøken 17 senere i dag så blir det bra.

Hatt  en herlig dag på jobb.Besøkt føden og gyn.pol. Gleder meg til å hospitere.

Hadde en kjempekoselig lunsj sammen med min svigerrinne, svigermor, tantegutten Odin og MOR ( min manns bestemor). Svigerinnen min var til ultralyd.Ble fine bilder av ei frøken som snart kommer.

Fikk æren av å være barnevakt for Odingutten en liten stund.Alltid kos.En fin gutt på 3 år som snart blir storebror.Når hans bestemor spurte hva han skal bli når han blir stor var svaret: «jeg skal bli storebror»  <3.Herlig svar.

Frøken12 synger av full hals og prøver å overdøve hårføneren. Joda, det høres kan man si,kremt.Hun skal ut på busstur og besøke sin pappa i helgen.Så mamma`n tenker :pust inn,pust ut,lat som du ikke hører det.

Minsten koser seg i snøen og sola.Jeg satser på en ny skitur i helgen.Herlig å være ute når det er så flott vær.Og så får man litt trim og frisk luft samtidig.Det er en vinner.

Da får jeg hive meg rundt og kjøre frøkna på bussen.

Stikkord: ,

Legg igjen en kommentar

februar 2011
M T W T F S S
« Jan   Mar »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28  

Arkivet

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Bli med 4 andre følgere

Antall besøk fra 01.02.2011

Bloggurat
