Balansert Hverdag

Lørdag og klar for litt trim

Posted on: 29. januar 2011

Da er det lørdag igjen.Skulle liksom sove til jeg fant det for godt å stå opp.Men det var bare det at minstemann fant det for godt at vi skulle opp kl.08.00.

«Stå opp mamma,barnetv».

Ok.Helt greit egentlig.Da våkner jeg og får spist frokosten i grei tid før trening.I dag har jeg tenkt meg på Body Combat.

Blir nok en time med trøkk da det er team teach i dag.

Gleder meg til en time med musikk,pågangsmot,engasjerte folk og trim.Om jeg blir sliten? ja garantert halvdød 🙂

Men har ikke trent noe særlig denne uka pga trassig mage og litt ugrei jobbtid.Hivd innpå en god shake til frokost som forhåpentligvis gir vitaminer og energi.

Hva skal DU gjøre da? Bor du i Hamar/omeng kan du jo hive dge rundt og bli til Espern

Stikkord:

Legg igjen en kommentar

januar 2011
M T W T F S S
    Feb »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Arkivet

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Bli med 4 andre følgere

Antall besøk fra 01.02.2011

Bloggurat
