Balansert Hverdag

Fredag

Posted on: 28. januar 2011

Det er noen spesielt med denne dagen i uken.Snart helg,bare en arbeidsdag igjen før fri og tid sammen med familie.
Noen har kanskje jobb i helgen og får andre assosiasjoner.
Men det er uansett slutten på ei lang  uke der kun helgen står igjen.

Jeg synes at ukene raser raskere og raskere avgårde.Et tegn på at jeg har valgt riktig ved å begrense mine verv overalt og bruke mer tid på det nære og viktige for meg og mine.Gdt å ha tid tildet man ønsker å prioritere.

Koser meg med skriverier, en kopp varm sitronte, fyr i peisen og ro i heimen.
Det begynner så vidt å livne til rundt meg her.

Minstemann har utedag i dag og skal ha med seg kjelke og ski. Han elsker å være ute og er en aktiv liten kar.Så han har gledet seg stort til utedag med fadderne sine på skolen.

Mor selv skal jobbe,i dag med litt info og undervisning til tre 9 klasser.Spennende.Jeg lærer såmye nytt hver gang jeg besøker en skoleklasse.Masse flotte ungdommer som har mye på hjertet.

Hva slags planer har du og dine for helgen?

Har en frk på 12 som gjerne vil på kino i kveld.Ellers har jeg tenkt meg på Trening i ettermiddag.I morgen vet det er Body Combat Team Teach på Espern som jeg har tenkt å få med meg.En time med trøkk.

Så får vi se hva helgen bringer oss 🙂

2 kommentar to "Fredag"

Fredager er så fine 🙂 Ukene går så fort!

Ha en strålende helg

Ingen planer egentlig, spise god mat, tror vi skal ut å spise på lørdag, ellers håper jeg å få gått på ski og sett film med kjæresten siden Vetle er hos pappan sin.

Kos dere med alenehelg 🙂 Hyggelig at du stakk innom her.

Legg igjen en kommentar

januar 2011
M T W T F S S
    Feb »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Arkivet

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Bli med 4 andre følgere

Antall besøk fra 01.02.2011

Bloggurat
