Balansert Hverdag

Jobb og Oslotur

Posted on: 27. januar 2011

God morgen der ute.Hvordan står det til i livet?

Jeg sitter sammen med minstemann i sofaen, ser litt barnetv og spiser frokost. Levende lys på bordet og fyr i peisen.Varme for kropp og sjel.
Skal kjøre de to minste til skolen før jeg drar avgårde til Oslo og møte med kollegaer. Vi skal blandt annet snakke om sosiale medier.

Min badevekt kunne konstantere 3 kg borte i dag.Trening og et blodsukkerstabiliserende kosthold gjør sitt.
Er ikke fantatiker, koser meg i helger og spiser når jeg er sulten.Men å fokusere litt på hva kroppen din har godt av er lurt.
Magen har jobba litt imot meg et par dager,men nå er den bra kjenner jeg. Nå tok den imot frokost med takk.
Blir forhåpentligvis tid til litt trening i kveld.
Er invitert på Tupperwaremøte:) må vel ta en tur. De har så fine sports/drikkeflasker og nå er de kommet i en ny farge også.Kjekt å ha med på tur.

Vel, da får jeg bli ferdig her og ordne litt før vi drar.
Ha en fin dag der ute.

2 kommentar to "Jobb og Oslotur"

Jeg har hatt det kaldt i hele dag, selv om pumpa står på så er det ikke mer enn ca 17-18 grader i stua. Brrr…. Men de sier jo at man forbrenner ved å fryse, så fr se positivt på det.

Jeg har nå klart meg uten sjokolade og brus i 3 dager, det er MYE til å være meg. Og jeg savner det ikke heller.

Mannen kom hjem med salater fra BAMA og Tropicana juice i dag 🙂 Nam… Tropicana er forresten den eneste juicen som ikke er fra konsentrat 🙂

Ha en fin fin torsdag 🙂

Så flink du er 🙂
Salat er bra vet du.
Juice er sunt og bra i passe mengder,men husk at det er mye fruktsukker i det;)

VONDT å fryse da.Usj.Her hadde frk 17 oppholdt seg på sitt overoppheta rom i dag og glemt å fyre på stua , så det var rimelig kaldt da mannen og resten av gjengen kom hjem kan du si.

Legg igjen en kommentar

januar 2011
M T W T F S S
    Feb »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Arkivet

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Bli med 4 andre følgere

Antall besøk fra 01.02.2011

Bloggurat
