Balansert Hverdag

Kjekt med litt hjelp

Posted on: 25. januar 2011

Satt med bloggen og kunne ikke fatte hvor jeg skulle klikke for å få innleggene under den kategorien jeg ville.Blandet sider og kategori av en eller annen grunn.Begynner å bli gammel kanskje? Neida,  skal du komentere under her nå 😉

Takk til Sigve Kommedal som fikk meg til å forstå litt mer.

Tror kanskje jeg skal melde meg på et nytt bloggkurs hos ham.Greit å få bloggen så bra som mulig.Deltok på et kurs i høst og  gikk rett hjem for å slette to av tre blogger.De var helt håpløse.Man lærer etterhvert sies det.

Disse kursene er fine da de blir tilrettelagt for det nivået du er på.Og som dere sikkert forstår så er det rom for nybegynnere.Mang en blogg og nettside har skutt fart ved hjelp av Sigve og hans bloggkurs.

Ikke så mye å vurdere kanskje..

Noe for deg også?http://www.gratisbloggkurs.no/

Stikkord:

Legg igjen en kommentar

januar 2011
M T W T F S S
    Feb »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Arkivet

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Bli med 4 andre følgere

Antall besøk fra 01.02.2011

Bloggurat
