Balansert Hverdag

Dagen i dag.

Posted on: 25. januar 2011

Hvordan har din dag startet?

Her startet det forholdsvis rolig.De to minste tuslet på bussen, den ene med ski og den andre med kjelke, kl.08.00 i dag.

Eldstemann og mannen er også ute på jobb og skole,frk 17 er sengeliggende og mor har ryddet, vasket klær og ordnet litt.

Startet dagen med en god havregrøt.Dvs jeg putta oppi både solsikkekjerner og linfrø. Istedenfor sukker brukte jeg Fruktose.Smakte godt og mettet veldig selv om porsjonen var liten.Ga energi og har da fått gjort en del husarbeid allerede 🙂

I dag skal jeg ordne siste innspurt til Valgmøte i Røde Kors Hjelpekorps på Hamar. Har en koordinator som har tatt det meste av papirarbeidet for meg,men har igjen litt faktureringsgrunnlag og skrive noen godord til medlemmene.

Kjenner det blir godt å avslutte dette vervet nå.Har så mye annet jeg heller vil akkuratt nå.

Senere i dag blir det svangerskapskurs på jobben.Alltid like hyggelig med de vordende mødre. Det er et sv.kurs for single gravide og man ser at de fort knytter bånd med hverandre og har mye å gi .Jeg lærer masse nytt hver gang.

Hvordan er dine planer?

Stikkord:

Legg igjen en kommentar

januar 2011
M T W T F S S
    Feb »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Arkivet

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Bli med 4 andre følgere

Antall besøk fra 01.02.2011

Bloggurat
