Balansert Hverdag

Ny uke

Posted on: 24. januar 2011

Ja det er tross alt en ny uke med nye muligheter.

I dag er det Weight Loss challenge i Hamar.Ser frem til å møte både gamle og nye ansikter i kveld. Både kunder og andre distributører.

Det har ikke blitt noe trim på meg i dag,utenom trapper da.Men kjenner det er godt med en dag uten nå. Problemet mitt har vært at jeg har tatt helt av og blitt for ivrig og til slutt møtt veggen.Men kjenner nå at jeg er inne i en god driv av trening på fornuftig nivå, pluss et godt kosthold.

Munnen er litt ugrei mot meg nå.Var nemlig hos tanlegen i dag.Tennene må pleies de også.I dag måtte jeg borre. Greit å fått det unnagjort.

Hva slags planer har du for uka? Noen som starter opp med trim f.eks?

Om du vil kan du kommentere og fortelle hva du gjør og hva slags planer du har.Om en ukes tid kan du så fortelle meg hvordan det gikk. Da har man noen å dele det med.

Jeg har som plan å trene minst 4 ganger denne uka, lage meg mat etter oppskrifter fra weight loss challenge og se om jeg til helgen skal prøve oppskrifter fra ei ny kakebok.Jepp.Baking uten sukker og hvetemel.

Da får vel mamma`n sette igang med middag. De to minste skal på Tae Kwon do i dag, jeg på kurs og de eldste har vel lekser i haug.

2 kommentar to "Ny uke"

Dette er jeg med på 🙂 Jeg skal ned 20 kg + Så er godt å ha noen å dele med.

Vi begynner i morgen for her har det vært 2 års bursdag i dag 🙂

Hei
Så hyggelig at du blir med her inne.
Kom nettopp hjem fra weight loss challenge på Hamar nå.Mange motiverte og glade mennesker.Og når man er i godt humør da er utgangspunktet så mye bedre.

Jeg skal ordne med litt mailer nå,og deretter kose meg med en god proteinshake.
Hva slags slagplan har du lagt deg?:)

Legg igjen en kommentar

januar 2011
M T W T F S S
    Feb »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Arkivet

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Bli med 4 andre følgere

Antall besøk fra 01.02.2011

Bloggurat
