Balansert Hverdag

Veien tilbake til meg

Posted on: 14. januar 2011

Det er på tide å finne tilbake til seg selv og samtidig hjelpe og motivere DEG om du vil 🙂
 
Denne bloggen er helt ny og må opparbeides og bearbeides litt.Men tenker at ved å publisere den nå så kan dere være med å forme den.
Dvs jeg ønsker kontakt med andre som også ønsker seg en mer balansert hverdag.
Sammen kan vi gi tips og råde og del våre erfaringer.
 
Mange av oss har det hektisk i hverdagen.Jeg har kommet dit at jeg har redusert på arbeidsoppgaver og gjør rom for mer fysisk aktivitet, sunnere kosthold og mer glede rett og slett. Ikke minst det å kunne dele mer av dagen med familien.
 
Jeg har alltid vært aktiv,men de siste år på feil måte.Sier alltid ja til oppdrag fordi de er spennende eller fordi jeg får dårlig samvittighet for å si nei.Men nå er det slutt på det.Nå tar denne damen mer » ego» avgjørelser som faktisk kommer både meg selv og familien til gode.
 
Hvordan er din hverdag?
Noe du kunne tenke deg å endre på og dele det med andre?
 
Jeg vil tilbake til den positive og livsglade damen jeg egentlig er.Er på god vei:)
Mer trening,mer tid med familien og positive tilbakemeldinger til meg selv hjelper.Jeg prøver å spørre meg selv hver dag om  -er dette en MÅ oppgave her og nå, eller er det noe annet som er bedre å prioritere.
 
Noe må vi som regel jobbe pga økonomi,og en del oppdrag kan man bare ikke velge bort.Men å ta gode valg for seg selv er viktig om også de rundt deg skal ha det bra. Vi kan ikke sitte å vente på at livet skal begynne, det begynte den dagen vi ble født. Hvis vi vil delta og være hovedrolleinhaver i eget liv så må vi ta det valget NÅ.
Blir du med?
Legg igjen en kommentar

januar 2011
M T W T F S S
    Feb »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Arkivet

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Bli med 4 andre følgere

Antall besøk fra 01.02.2011

Bloggurat
